Sypiam Wygodnie

recenzje pobytów w hotelach, relacje z podróży, informacje branżowe – wszystko, aby spać wygodnie

reklama

Booking.com
Sypiam Wygodnie najwygodniej czyta się korzystając z Google Chrome

reklama

Booking.com
Sypiam Wygodnie najwygodniej czyta się korzystając z Google Chrome
INFORMACJE

Hilton CleanStay z zabezpieczeniem firmy Lysol

Firma Hilton opracowała światowy program, który wprowadzi nowe standardy czystości i dezynfekcji, aby zapewnić gościom Hilton jeszcze czystszy i bezpieczniejszy pobyt: Hilton CleanStay z zabezpieczeniem firmy Lysol. Ten program został opracowany z ekspertami RB, twórcy marek Lysol i Dettol, czyli zaufanych produktów do dezynfekcji powierzchni. Dodatkowo, eksperci z zespołu ds. zapobiegania i kontrolowania zakażeń w Mayo Clinic będą doradzać i pomagać w ulepszaniu protokołów dezynfekcji firmy Hilton.

Cleaning of Canopy Hilton Hotel, Friday, April 24, 2020 in Washington, DC. Photo by Will Newton

Hilton CleanStay odwołuje się do obecnych, wysokich standardów utrzymania porządku i higieny firmy Hilton, w których wykorzystywane są produkty do czyszczenia klasy hotelowej, jak również zaktualizowane protokoły. Program ten będzie obejmować zaufane produkty do czyszczenia, rozwiązania i szkolenia Lysol w Ameryce Północnej. RB i Hilton badają także możliwości rozszerzenia tego programu na partnerów światowych. Program będzie obejmować:

  • Oznaczenie pokoju Hilton CleanStay , aby wskazać, że nikt nie wchodził do pokoju od momentu czyszczenia.
  • Dodatkową dezynfekcję 10 powierzchni o wysokiej częstotliwości dotykania w pokojach gościnnych, w  tym włączników światła i klamek.
  • Zwiększoną częstotliwość czyszczenia obszarów ogólnodostępnych.
  • Dostępne dla gości ściereczki do dezynfekcji przy wejściach i obszarach o dużym natężeniu ruchu.
  • Ulepszone czyszczenie centrów fitness.
  • Ograniczona ilość papierowych w pokojach (tj. podkładek i katalogów dla gości).
  • Usprawnione czyszczenie i inne zmiany w bufetach, miejscach spożywania posiłków w pokojach i miejsc spotkań.
  • Wiodące w branży bezdotykowe zameldowania i wymeldowania za pomocą cyfrowego klucza na terenie ponad 4700 miejsc na świecie.
  • Ocena nowych technologii, takich jak opryskiwacze elektrostatyczne z mgłą dezynfekującą oraz światło ultrafioletowe do dezynfekcji powierzchni i przedmiotów.
  • Usprawnione bezpieczeństwo członków zespołu oraz dobre samopoczucie za pomocą środków ochrony osobistej oraz ulepszonego szkolenia i protokołów.

Rozszerzanie programu Hilton CleanStay  rozpocznie się w hotelach Hilton na całym świecie w czerwcu 2020 roku.

Cleaning of Canopy Hilton Hotel, Friday, April 24, 2020 in Washington, DC. Photo by Will Newton

Aktualne normy dotyczące zdrowia i higieny. Możemy z dumą potwierdzić, że zachowujemy najwyższe i standardy dotyczące higieny i utrzymania czystości. W odpowiedzi na pandemię koronawirusa podjęliśmy dodatkowe kroki opracowane wraz z międzynarodowymi i krajowymi organizacjami ze sfery zdrowia publicznego, aby jeszcze bardziej zaostrzyć zasady dotyczące higieny i utrzymania czystości:

  • Pracownicy naszych hoteli otrzymują bieżące materiały informacyjne i nowe protokoły dotyczące prowadzenia wszystkich działań.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość czyszczenia i sprzątania należących do nas przestrzeni publicznych (takich jak korytarze, windy, klamki, publicznie dostępne łazienki itp.), a także stale używamy środków dezynfekujących klasy szpitalnej.
  • Będziemy dalej dostosowywać obsługę gastronomiczną do aktualnych zaleceń dotyczących bezpieczeństwa żywności.
  • Przeznaczyliśmy do użytku większą ilość środków dezynfekujących do rąk.

Powołaliśmy regionalne i globalne zespoły szybkiego reagowania, które przez całą dobę wspierają nasze hotele i są w pełni przygotowane, aby szybko działać w przypadku wykrycia zarażenia koronawirusem na terenie jednego z naszych hoteli.

źrodło: https://www.hilton.com/pl/corporate/coronavirus/

więcej informacji

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany.